» » Blog Hocam 2013 Bumerang Ödüllerinde

Konuya girmeden önce Kurban Bayramınızı kutlamak istiyorum. Herkese sevdikleriyle mutlu bir bayram geçirmesini dilerim.

Gelelim konumuza… Her senenin sonunda, o seneye ait en iyi blogların seçildiği “Bumerang Ödülleri”nin bu yıl üçüncüsü düzenleniyor. Sadece Bumerang altın ve platin üyelerin katılabildiği Bumerang Ödülleri, her sene merakla beklenen ve ödül töreniyle adından söz ettiren bir etkinlik haline geldi. Bunun için Bumerang’a teşekkür etmeliyiz sanırım.

 

2011 ve 2012 yıllarındaki Bumerang Ödülleri’ne blogumu ve kendimi iddialı görmediğim için katılmamıştım. Ancak özellikle geçen sene, gerek sosyal medyadan gerek de ilgili yazıya yapılan yorumlarda katılmam yönünde cesaretlendirici ve tabiri caizse gaza getirici yorumlar almıştım. Bu nedenle 2013 “Bumerang Ödülleri”ne katılmaya karar verdim.


“En Sosyal Blog” Kategorisinde Adayım

 

Esasında yarışacağım kategoriyi seçerken “en uzman” ve “en sosyal” kategorileri arasında kalmış, hatta sosyal medya hesaplarımdan fikirlerinizi almıştım. Kategorilerin açıklamalarını defalarca okuyunca Blog Hocam’a en uygun kategorinin “En Sosyal Blog” kategorisi olduğuna karar verip başvurumu yaptım.


Peki En Sosyal Blog nedir?

 

Bumerang, en sosyal blog olma riterlerini şu şekilde belirlemiş:

  • Sosyal medyayı yakından takip ederek aktif kullanan
  • Tüm platformlarda okuyucularıyla etkileşim halinde olan,
  • Okuyucu yorumlarına önem veren,
  • Okuyucularına kendi alanında özgün içerikler sunan,
  • Sitesini faydalı widgetlarla zenginleştiren

Eğer siz de benim gibi Blog Hocam’ın bu kriterlere uygun olduğunu düşünüyor ve desteklemek isiyorsanız oylarınızı bekliyorum.

 

 

Oy Nasıl Verilir?

 

Blog Hocam’a “En Sosyal Blog” olması için oy vermek isteresniz yapmanız gereken şey oldukça basit. Blog Hocam oylama sayfasına giderek cep telefonunu numaranızı girdikten sonra doğrulama kodunun SMS olarak gelmesini isteyin, aglen doğrulama kodunu bir alttaki kutucuğa yazarak oy ver butonuna tıklayın.

 

Bumerang Ödülleri Oy Ver

Not: Oy verme işleminin ücretsiz olduğunu ve her katgeoride sadece 1 bloga oy verebileceğinizi hatırlatmak isterim.

 

Bumerang Ödülleri Oy Ver!

 

“Bumerang Ödülleri”ne katılacak diğer blog yazarlarına da şans ve başarı dileklerimi iletmek istiyorum. Umarım hak eden bloglar ödüllerini alırlar.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder