» » Profesyonel İş Güvenliği Malzemeleri

Merhaba Sevgili Okur,
Profesyonel Blogger olarak Profesyonelleri tanıtmaya devam ediyoruz. Her ne iş olursa olsun profesyonel kişiler ile çalışmak gerektiğini defaten ifade etmiştik. Bildiğiniz gibi ben hem blog yazarlığı yaparak hem de özel bir şirkette ambar-satın alma sorumlusu olarak çalışmaktayım. Ağır sanayi olduğumuz için iş güvenliğine çok daha fazla önem vermemiz gerekiyor. Hal böyle olunca personellerimizin kullanacağı kişisel koruyucu donanımlar için profesyonel iş güvenliği malzemeleri olmasını istiyoruz. Satın alma işinin ayrı bir vebali vardır.

İş Güvenliği Malzemeleri Alırken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Kişisel Koruyucu Ekipmanların istenen standart ve özelliklerde olması gerekmektedir. Bu standartlar kanunlarda belirtilmemiştir ancak üretici firmalar tarafından ve uzmanların yardımıyla çeşitlendirilmiş, çalışma koşullarına göre üretilmişlerdir.
Boya yapan bir personel için filtresiz maske tedarik etmeniz hiç bir işe yaramayacaktır. Kişisel koruyucu ekipmanları çalışanların sağlığını korumak ve onları olası meslek hastalıklarına, muhtemel iş kazalarına karşı koruma sağlamak içindir. Hal böyle olunca alacağını ve personelinize kullandıracağınız koruyucu malzemenin işin sınıfına, yapılan işin çeşidine, meslek türüne göre olmasına dikkat etmelisiniz.
Malzemelerin içerisinde kalite belgeleri olan malzemeler satın alınmalı ve bu belgelere sahip malzemeler kullandırılmalıdır.
Bakanlıkların yaptığı son düzenlemeler ile iş sınıfları kategorize edilmiştir. Az tehlikeli işler, tehlikeli işler ve çok tehlikeli işler şeklinde sınıflandırılarak, kullanılacak malzemelerin belirlenebilmesi için kolaylıklar sağlanmıştır. Örneğin, çok tehlikeli işler sınıfına mensup iseniz o halde kullanacağınız iş ayakkabısı çelik burunlu olmak zorundadır. Çelik burunlu olmayan ayakkabılar daha az tehlikeli işler için kullanılabilir.
Elektrikçi mutlaka elektrikçiler için üretilmiş özel ayakkabılar, elektrikçi eldiveni, elektrikçi bareti gibi kişisel koruyucu donanımlar giyerek olası elektrik çarpılmalarına karşın koruma sağlamalıdır.
İş Güvenliği Malzemelerinin kalitesi, standardı kadar fiyatı ve tedarik süresi de önemlidir. İstenilen kalitedeki malzemeyi daha ucuza bulmaya çalışırken, tedarik süresi çok uzun olan firmaları tercih etmek yanlış bir seçim olacaktır.

Ben İş Güvenliği Malzemelerini Nereden / Nasıl Alıyorum?

Bir blog yazarı olarak yedi gün yirmi dört saat internet ile haşır-neşir olunca bu işimi de internet üzerinden hallediyorum. Bazı prensiplerimi asla yitirmiyorum. Ben alış verişimi her zaman işin uzmanından yapmaya gayret eden biriyimdir. Cıvata ticareti yapan birinden iş güvenliği malzemeleri almak abesle iştigal olur. Bu prensip gereği iş güvenliği malzemelerini sadece bu iş üzerine yoğunlaşmış ve sadece iş güvenliği malzemeleri ticareti yapan firmalarla çalışıyorum.
  • ProPazar.com – Profesyonel İş Güvenliği Malzemeleri Sitesi
İş Güvenliği Malzemeleri için özel olarak tasarlanmış olan ProPazar.com sitesini tercih ediyorum. İş Güvenliği malzemeleri üreten tüm markaların ürünlerini ProPazar sitesinde bulmak mümkündür. Üstelik her türlü ürünün detaylı açıklaması sayesinde yanlış ürün alma ihtimaliniz de ortadan kalkmış oluyor.
  • ProPazar’dan En Son Hangi Ürünü Aldım?
Ürettiğimiz makine parçalarının boyanması için boya bölümümüz mevcuttur ve burada 6 kişilik bir ekip ile çalışırız. Bir süre önce kullandıkları maske ile ilgili şikâyetlerini bana iletmişlerdi ve daha iyi bir maske istediklerini söylemişlerdi. Araştırdım ve personelimizin istediği yarım yüz  maske çeşidini yine ProPazar’da çok daha uygun fiyata buldum. 3M 6212M 6200 Maske ve A1P2 Filtre Seti sadece 125 TL’ye sipariş ettim. Başka büyük e-ticaret sitelerinde ve hatta yaşadığımız şehirdeki tedarikçilerde dahi bu maskenin fiyatı 180 TL’ye kadar çıkıyordu. Hem hesaplı bir alış veriş yapmış oldum hem de ProPazar’ın fırsatlarından yararlanmış oldum.
  • ProPazar.com’un Avantajları Nelerdir?
ProPazar’ın e-mail bülten aboneliğine üye oldum ve bu üyelik sayesinde kampanyalardan ve fırsatlardan mail yolu ile haberdar ediliyorum.
  1. Uygun Fiyat
  2. Canlı Destek
  3. Kolay Ürün İade
  4. Hızlı Kargo
  5. Kolay Ödeme
  6. Kargo Seçimi
  7. Ödeme Seçenekleri
Ve daha birçok konuda oldukça avantaj sağlayan bir sitedir. Eğer iş güvenliği malzemeleri alımı yapıyorsanız gönül rahatlığıyla, güvenli ödeme sitemi ile ProPazar’ı tercih edebilirsiniz.

ProPazar Sitesini Ziyaret Et!

İyi bloglamalar dilerim.
Profesyonel Blogger

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
This is the most recent post.
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: