» » 2012 Model Blog Hocam

2012 yılına yeni bir temayla girmek için çalışmalar yaptığımı kişisel Google+  profilimde duyurmuş hatta ilk ekran görüntülerini paylaşmıştım.
2012’ye girdik ve bende farkettiğiniz gibi yeni temaya geçiş yaptım.Bu temayı tasarlarken amacım daha temiz görünümlü, daha kullanışlı ve daha okunabilir bir çalışma yapmayı amaçlamıştım.Ne kadar başarılı oldum bilmiyorum ama zamanla fikirleriniz ve tavsiyelerinizle birlikte daha da iyi duruma getireceğimi umuyorum.
Blog Hocam Logo
Öncelikle logodaki değişiklikten bahsetmnek istiyorum.Çok iyi bir grafiker olmadığım için bilgisayar mühendisi bir arkadaşımdan aldığım logo yapma programı ile 10 dakikada oluşturdum logoyu.Aslında logo değiştirme taraftarı değilim ama eski logo yeni renk düzenine hiç uymadığı için böyle bir değşiklik yapmak zorunda kaldım.
Menünün yanındaki arama kutusunu daha önce blogda paylaşmıştım.Kendi blogunuza eklemek isterseniz buyrun… Blogunuz İçin 2 Farklı Stilde Arama Kutusu
Eski temada kullandığım renkler siyah, beyaz ve kırmızı-bordo arası bir renkti.Yeni temayla birlikte kullandığım renk paleti değişti.
Blog Hocam 2012 Renk Paleti
Tema ile ilgili çalışmalarımın devam ettiğini hatırlatmak istiyorum.Gördüğünüz hataları, hoşunuza gitmeyen yerleri ve şu şu şu olsa daha iyi olur dediğiniz şeyleri iletirseniz hepsini dikkate alıp değerlendireceğim.
Herkese mutlu seneler diliyorum…

ÖNEMLİ GÜNCELLEME !!!


Temayı yaparken farketmediğim ancak kullanmaya başlayınca karşılaştığım önemli sorunlar nedeniyle bu temada mecburi değişikliğe gideceğim.Birkaç gün yoğun bir şekilde tema yapmakla uğraşacağım için bloga yazı yazamayacağım.Bu arada blogu gezerken temayla ilişkili bazı sorunlar yaşayabilirsiniz.Bir süre idare edin lütfen.

Aksaklık için özür dilerim.En kısa zamanda kendimi affettireceğim.Bu süreçte iletişim formu da çalışmadığından bana bloghocam@gmail.com adresinden direk e-mail göndererek ulaşabilirsiniz.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder