» » Son Zamanlarda Blogda Yaptığım Değişiklikler-3

Daha önce blogda yaptığım değişikliklerden şurada ve şurada bahsetmiştim.Son zamanlarda üçüncü bir seri değişklik daha yaptım.Kısaca bunlardan bahsetmek istiyorum.

 

1. Click Box

 

Click Box

 

Bir süredir Click Box adını verdiğim, içerisinde Facebook, Twitter ve +1 butonlarını bulunan widgetı değiştirmeyi düşünüyordum ancak nasıl bir tasarım olacağı konusunda kararsızdım.Bloglar arası bir gezinti yaparken http://www.yazar.gen.tr/ adresinde ki bloga rastladım ve orada gördüğüm tasarım çok hoşuma gitti.Küçük değişiklikler yaparak Click Box’ı güncelledim.

 

2. E-Posta Abonelik Formu

 

E-Posta Abonelik Formu

 

E-posta abonelik formu bence kenar çubuğunda ki en önemli öğelerden.Blogunuzu takip etmek isteyenler için en kolay ve en cazip  seçenek e-posta aboneliği olduğu için bu formun tasarımına özen göstermelisiniz.Blog Hocam’ın kenar çubuğundaki öğelerin sayısı arttıkça kullandığım e-posta abonelik formu eskisi kadar dikkat çekmemeye başlamıştı.Ben de küçük bir değişiklik yaparak daha dikkat çekici bir görünüm kazandırmak istedim.Başarılı oldum sanırım.

 

3. Yeni Rozeti

 

Yeni Rozeti

 

Ana sayfada gördüğünüz ve en son yayınlanan yazının sağ üst köşesinde ki yeni rozetini şu ana kadar başka bir blogda görmediğim için ( mutlaka vardır da ben henüz denk gelmedim ) çok seviyorum.Bu rozet sadece ana sayfada en son yazının köşesinde gözüküyor.

 

Söz Sizde

Yaptığım bu değişklikler hakkında ki fikirlerinizi merak ediyorum.Yorum bölümünden benimle paylaşırsanız sevinirim.Aklıma yeni bir fikir geldiğinde veya başka bir blogda gördüğüm bir özellikten etkilendiğimde yenilikler yapmaya devam edeceğim.Şimdilik bu kadar.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder