» » » » » Blogunuza Yazacak Yazı mı Bulamıyor musunuz?

Blogunuza Yazacak Yazı mı Bulamıyor musunuz?


Bütün blog yazarlarının en büyük ortak derdi ne diye anket yapsaydık emin olun bu kesinlikle “yazacak yazı bulamıyorum olurdu işte bu durum için bazı tavsiyeler vermeye çalışacağım bazıları diğer blog yazarlarının yazdıklarıyla aynı olabilir fakat ortak derde ortak çare bulunur değil mi?

Öncelikle konuya şuradan giriş yapayım;Mesela ben bu yazıyı yazıyı bulurken yani aklıma gelirken bir önceki yazmış olduğum yazıdan yola çıktım mesela ben o yazıyı yazarken tam izlediğim 3 filmin ana odaklı konularını ele alarak bloguma uygun bir yazı ortaya çıkardım az buz da değil tam zannedersem (yalan olmasın tam hatırlamıyorum) 556 kelimelik bir yazı ortaya çıktı.Yani 2 filmin benzer ana fikirleri ile bir filmden yola çıkarak verdiğim örnek ile güzel bir yazı ortaya çıkarmışım değil mi? İşte birinci tavsiyem;Film izleyin özellikle bilim kurgu ve yazılım filmleri bu sayede başlık bulabilirsiniz.

Bilirsiniz ki ilk okulda kompozisyon yazmayı öğretirler bizim ülkemizde özellikle ilk okul 5 ten itibaren hayatımız ilk iki Türkçe yazılı sınavlarında  25 puanlık kompozisyonlar yazarız.Öğretmenlerimiz hep kitap okuyan daha güzel ve kaliteli kompozisyonlar yazar derler.Bana göre de böyledir ya hayal gücü iyi olan ya da çok kitap okuyan yazar kompozisyonun alasını yani ufku geniş olan zat-ı muhterem.İşte bu sonuç bizi şuna bağlar adam akıllı yazı yazmak  ufku geniş olan adamın işidir.Onun içindir ki kitap okuyun hem bu sayede kaliteli yazılar ortaya çıkarırsınız hemde kıtlık çekmezsiniz.

Şimdi size bir şey soracağım şimdiye kadar atom başlığı altında Allah bilir kaç kişi yazı yazmış araştırma yapmıştır değil mi? İşte blog yazarları da böyle olmalıdır benim fıtratıma göre yani bir başlık altında binlerce yazı yazılabilir farkı sizin düşüncelerinizden oluşmuş olması olur.Yani siz kendi konunuzun hakkında yayın yapan bloglarda ring atın.Ve konu başlıkları yakalamaya çalışın çalın demiyorum,sadece feyz alın ve kendinize ait bir yazı ortaya çıkarın dediğim gibi bir başlık altında binlerce konu yazılabilir  fakat farkı yazanların düşüncesidir.

Bence bu kadar yeter ve artar inşallah yararım olmuştur :) Kısa ve öz bir yazı oldu ama klişe olmadı diye düşünüyorum.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder