» » » » » » » » » » Para İçin Değil Mükemmeli Yakalamak İçin Blog Açın

Mükemmeli Kovalayın!Başarı Zaten 

Gelecektir!


Bundan 5-10 yıl öncesine kadar zannedersem insanlar para kazanmak için değil kişisel bir hobi ve zevk olarak blog açarlardı.Zaten açtıkları bloglar da kişisel bloglardı 
yani     yaşadıklarını,hobilerini,içlerini döktükleri bir araçtı.

Ben bunu şuradan çıkardım tabi ki de bundan 5-10 yıl öncesini ne hatırlıyorum ne de blog aleminde o zamanlar vardım.Fakat eğer Mark Zuckerbeg’in hayatını ve de aynı  zamanda facebook’un başarıya ulaşma sürecini anlatan “Sosyal Ağ” filminde ilk sahneden sonra kişisel bloguna bir önceki sahnede sinirlendiği durumu yazıyor.(Bu gün filmlerden çok örnek olacak :D) Buda demek oluyordu ki 2000-2010 arasında ki yıllar kişisel blog yıllarıydı.Artık kişisel bloglar dan yani zevk almak için açılan bloglara ender rastlıyoruz.Bu durum işte Adsense’nin icadından sonra başladı.İnsanlar yazarak yani onlar için oturarak para kazanma deyimini çok sevdiler ve başladılar ha bire blog açmaya bu bloglar zevk için değil ticaret için açılmışlardı ve de konuları kişisel değil evrensel konulardı.(Mesela bizim blogumuzda herhalde evrensel ile kişisel karması bir blog.) 


Ama ticaret için açılan çoğu blog 1-2 ayını doldurmadan tozlu raflara kaldırıldı ve bu tozlu raflarda güzelim blog isimleri kullanılamaz oldu.Rafa kaldırılmalarının tek sebebi vardı;Zannedildiği gibi kolay bir iş değildi bu aksine çok zordu belki de günlük hayatta ki normal bir işten kat kat düşünmek,kafa patlatmak lazımdı.Bunu da herkes yapamazdı.İşte asıl konumuza geliyoruz yavaş yavaş para için değil mükemmeli yakalamak için blog yazmaya başlayın konunuz her ne olursa.Çünkü bu iş her baba yiğidin yapabileceği bir iş değil,zahmetli.Ben bile 9 aydır yazıyorum aralıklı olarak ve hala para kazanamadım.










                                                                                                                                                  

Onun için size yine bir filmden örnek vereceğim eğer Aamir Khan’ın baş rolünde oynadığı ve çok beğenilen bir film olan “3 İdiots (3 Aptal)” filmini izlediyseniz dikkatinizi çekmiştir Ranço’nun söylediği bir söz var; “Mükemmeli yakalamaya çalışzaten başarı seni kovalayacaktır” işte anahtar söz bu.

Eğer kalite bir blog yapmaya çalışırsanız zaten emin olun başarı sizi bulacaktır.İtiraf ediyorum ben de ilk başta sırf para kazanmak için blog açtım.Fakat zamanla blog blog gezip blogger ile ilgili bilgiler öğrenirken insanların açtığı bloglar çok hoşuma gitti, benimde onlar gibi bir blogumun olmasını istedim.Kalite bir blog yapmaya çalıştım hala tam anlamıyla marka bir blog olamadık fakat bunun için uğraşıyorum zaten ben blogumu sallamasyon değil de özenerek yazdığımı,düzenlediğimi,görselliğini ayarladığımı fark edince hep böyle yapmaya başladım.Ama hep ara vermek zorunda kaldım.Ama 9 aylık bir uğraş sonunda 5 bin tıklama barajını aştım.Zaten blog bir zaman sonra kendi kendini hitlemeye başlamış her gün yazı yazmasam da  10-20 kişi girmeye başlamıştı.


Çünkü yavaş yavaş marka olup google’nin de  gözdesi olmuştu.(Yanlış anlamayın blogu övmek gibi bir durumum yok hala pek bir şey  başaramadım ama bir zaman sonra arama sonuçlarında da çıkabilmeye başladık o anlamda) İşte kalite ve marka olmaya yönelik bir örnek daha Steve Jobs’un hayatının konu edildiği aynı zamanda Apple’ında  kuruluş sürecinin anlatıldığı “Jobs” filmini izlediyseniz şu dikkatinizi çekmiştir; Steve Jobs bilgisayar yaparken sadece yazılımı iyi olsun demiyordu hem yazılımsal hem de donanımsal olarak bir şaheser çıkarmaya çalışıyordu,mükemmeli yakalamaya.


Sonuç olarak bugün marka değeri olarak en değerli şirket Apple bunda kuşkusuz İphone’un katkısı büyük fakat onda  da Steve Jobs ın parmağı vardır.Dikkat ederseniz İphone’da en kaliteli parçalar kullanılır ve de metalik bir tasarıma sahiptir.


İşte makalenin sonuna geldik sayılır.Ana fikrim şuydu benim asla sadece para için çöp bloglar açmayın sonra da o domainleri israf etmeyin.Bir blog açıyorsanız en iyisi olmak için,en kalitelisi olmak için,en markası olmak için yani blog veya blogger terimleri geçince ilk sizin blogunuzun ismi akla gelmesi için bir blog açın zaten bu durumda kat kat para sahibi olmaya başlayacaksınız.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder