» » » » » » » » iPhone Sürüm Düşürme veya iPhone Custom Firmware Yükleme

Herkese Merhaba.
Bugün Sizlere iPhone Cihazlarınız için Sürüm Düşürme ve Custom Firmware (Değiştirilmiş) Yükleme İşlemlerini Anlatacağım.Bu Sayede Baseband Arızalı Cihazları iPod Olarak Kullanabiceksiniz veya Sürüm Düşürme İşlemi Gerçekleştirebileceksiniz.

Öncelikle Bulunması Gereken Dosyaları Paylaşmak istiyorum.
sn0wBreeze (ios 3.1.3 - ios 6.1.3)
iPhone 4 ios 6.1.3

Artık İşlemlere Başlayabiliriz.


Dosyaları indirin.







 s0wbreeze Uygulamasını Sağ Tıklayarak
"Yönetici Olarak Çalış"tırın.








Programı Çalıştırınca Karışınıza Resimdeki Ekran Gelecektir.
Ok Diyerek İlerleyin.














Karşımıza sn0wbreeze Grafik Arayüzü Gelmiş Bulunmakta.Artık Sağ Alt Tarafta Bulunan Mavi Butona Tıklayarak Custom FirmWare Oluşturabiliriz.
Sağ Alt Köşedeki Mavi Butona Tıklayarak Sonraki Sayfaya Geçebiliriz.
 Ben IPSW Dosyamı Daha Önce İndirdiğim İçin " Browse for an IPSW "
Seçeneği Tıklıyorum.

Siz Eğer IPSW Dosyasını indirmediniz veya farklı bir sürüm Dosyası Oluşturma istiyorsanız "Download İOS Firmwares" Seçeceneğini Kullanmanız Gerekiyor.

Ben İlk Seçeceği " Browse for an IPSW " Seçeceğin Tıklayarak
indirdiğim Dosyayı Göstereceğim.
Evet Bu Sayfada Daha Önce indirdiğim iPhone 4 ios 6.1.3 (GSM) Dosyasını Seçip Aç Diyorum.

Ve Ardımdan İleri ki Sayfaya Geçmem gerekiyor.
 Gördüğünüz Gibi Program IPSW Dosyasında Benim Cihaz ve Modelimi Tanıdı.
(iPhone 4 GSM) 6.1.3

Sonraki Sayfaya Geçmek için Sağ Alttaki Mavi Butona Tıklıyorum.
 Artık Dosya Seçme İşlemim Bitti Bu Ekran Çeşitli Yöntemler Yer Almaktadır.

Ben Daha Düşük Seviyeli Kullanıcıları Göze Alarak " Simple Mode " Seçiyorum.

iFaith Modu Seçecek Cihazınıza Ait SHSH Kayıtlarını Gösterip Size Özel Custum Firmware Oluşturabilirsiniz.

Ancak Simple Mode ' da devam Ediyorum.
 Cihazımın Aktivasyon Ekranını Geçmesi İçin Evet Diyorum.(Özellikle SimLock Bulunan Cihazlar için Gereklidir.)
 Artık Dosyam Oluşturulmaya Başlandı.
Dilerseniz PacMan Butonuna Basarak İşlem Tamamlana Kadar Oyun Oynayabilir veya Hiç Bir Şey Yapmadan Bekleyebilirsiniz.

Ben Beklemek İstiyorum :)
 İşlemler Devam Ediyor.
 İşlemler Devam Ediyor.
 Neredeyse Bitmek Üzere.

Son Aşamalar.
Evet Artık İşlem Bitti.
Dosyanın Masaüzerinde Oluşturulduğuna Dair Bir Tamamlama Ekranı Geliyor Artık Dosyamız Oluşturuldu.














Bu Aşamadan Sonra Yapmanız Gerekenler Cihazınızı DFU Moda'a Almak Olacaktır.
Ardın dan iTunes Yazılımını Çalıştırıp
-Shift + iPhone'a Geri Yükle Kombinasyonunu Tamamlamanız
-Açılan Penceden Masaüstünde Bulunan Custom Firmware Dosyasını Seçmeniz gerekmektedir.

Bundan Sonrasını Program Tamamlayacaktır.









About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder