» » Webdelisi Blogger Teması

Webdelisi Blogger Teması


blogger temaları,kişisel blogger teması,blogger seo teması,kişisel blogger temaları,Webdelisi Blogger Teması

Webdelisi Blogger Teması,Kişisel blogger teması

Merhaba arkadaşlar.Bugun sizlere kendi sitem için seoya uyumlu blogger teması hazırladım fakat sitemi belirli nedenlerden dolayı devam ettirmediğim Blogger Temasını bugun sizlere pcmerkez sitesinin www.pcmerkez.com olması nedeniyle ücretsiz güzel bir blogger teması paylaşacağım.

Temaya en üstte bir üst menü yerleştirdim oraya Daha çok kişisel tarzı sitenizin bilgilerini koymanız için.Hemen sağ tarafına ise sitenizde kaç yazıya kaç yorum yapıldığını gösteren bir eklenti ekledim.Birde farklı olarak etiketle çalışan Blogger Slider ekledim.

Temayı isteyen arkadaşlar E-mail adreslerini yorumlayarak İsteyebilirler.
Tema engeç 2gün içerisinde pcmerkez okuyucularının E-mail adreslerine geçecektir.
Bize destek için lütfen bir bannerimizi sitenize ekleyinizki sitemiz eski haline geri dönüş sağlasın ve sizde daha iyi temalarla buluşturmaya çalışacağız.

Temanın Demosu

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum:

  1. Bu temayi , 3 lu alt kisim ekleyerek hakikatvedua@gmail.com gönderebilir misiniz

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık.
    Benim için blogda yayınladığım şiirlerimin alfabetik isim sırasında yayınlanabilmesi olmazsa olmaz
    Bunu bir türlü çözemedim.
    Bu desteği içermesi mümkün olursa sevinirim
    Olmazsa da memnuniyet duyarım
    Tekrar teşekkürler
    Selahattin Uzun
    selahattinuzun@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. 0101efsane0101@gmail.com beğendim yollarsaniz duruyorsa sevinirim :)

    YanıtlaSil