» » Blog Yazılarınıza İmza Ekleyin

Bazı bloglarda farketmişsinizdir, blogcular yazılarının sonunda değişik stillerde yazılmış isimlerinden oluşan bir imza gösteriyorlar.Bu yazımda blog yazılarının sonuna nasıl imza ekleyeceğinizi abnlatacağım.

İlk olarak bir imza oluşturmanız gerekiyor.Bunun için My Live Signature sitesini kullanacağız.Sitenin imza sihirbazını kullanarak imzanızı kolayca oluşturabilirsiniz.Örneğin ben 9 numaralı fontu, 6 numaralı boyutu, #F11212 renk kodunu, 5 numaralı eğimi kullanarak aşağpıdaki imzayı oluşturdum.

imza
İmzayı oluşturduktan sonra imzamın altındaki 3 adet linkten Want to use this signature linkine tıklıyorum.Açılan pencerede bana 2 adet seçenek sunuyor, Generate HTML code seçeneğini tıklıyorum.Son olarakta Generate a code for my handwritten signature seçeneğini seçiyorum ve oluşturulan kodu az sonra kullanmak üzere bir kenara not ediyorum.

Şimdi oluşturduğum bu imzayı bloguma entegre edeceğim.Bunun için blogumun kumanda panelinden Şablon > HTML’yi Düzenle yolunu takip ediyorum ve Widget Şablonlarını Genişlet kutusunu işaretledikten sonra Ctrl+ F tuş kombinasyonu yardımıyla aşağıdaki kodu buluyorum.

 

<data:post.body/>


Bu kodun hemen altına şu kodları ekliyorum.

 

<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
Oluşturduğum imza kodu
</b:if>

 

Oluşturduğum imza kodu yerine az önce not ettiğim kodu yazıyorum.Ve işte sonuç…

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder