» » Blogcu Bayanlar İçin Blogger Teması

Türkiye’de kadın blogcuların sayısı gün geçtikçe aartıyor.Bir kadın hoşuna giden bir başka kadının blogundan ilham alarak neden benim de bir blogum olmasın? diyerek kendine bir blog açıyor.

İzleyicilerime baktığıma benim blogumu takip eden kadın blogcu sayısında da bir artış olduğunu farkettim.Özellikle izleyicelirmden biri olan Asortik’in blogunda benim için yadığı BlogHocam Sağolsun yazısından 5izleyicimden 3’ü kadın olmaya başladı.

Sanırım kadınların benim blogumu okumalarında ki ana neden bloglarının görünümünü daha da güzelleştirmek.Madem bu kadar çok kadın okuyor bu blogu, bende onlarla bloglarında kullanmaları için kadın bloglarına çok uygun olduğunu düşündüğüm bir Blogger temasını paylaşmak istiyorum.

Tema’nın yaratıcısı olan Lauren Thompson temanın ismine Echo That Is Love demiş.Bu temanın yemek bloglarına, hobi bloglarına, moda blogarına ve kadınlara hitap eden bloglara çok uygun olduğunu düşünüyorum.

Kadınlar için blogger teması

DEMO  &  DOWNLOAD


Eğer blogunuzun temasını nasıl değiştireceğinizi bilmiyorsanız Blogger Şablon Yükleme başlıklı yazımda detaylı bir anlatım yapmıştım.

Tarih Ayarı

Echo Tarih Ayarı

Blog yazılarınızın tarih ayarının resimdeki gibi düzgün bir şekilde gösterilmesi için yapmanız gereken ayarlar:

1. Blog Kayıtları

.Blogunuzun kumanda panelinden Yerleşim > Blog Kayıtları > Düzenle yolunu takip edin ve Kayıt Sayfası Seçenekleri tarih ayarını 12 Tem 2001 şeklinde ayarlayın.

2. Biçimlendirme Ayarı

Blogunuzun kumanda panelinden Ayarlar > Dil VeBiçimlendirme yolunu takip edin ve Tarih Başlığı Biçimi ayarını 12 Tem 2011 olarak belirleyin.

Temayla ilgili aklınıza takılan herşeyi yorum bölümünden sorabilirsiniz.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder