» » 27 Haziran 2011 PageRank Güncellemesi

Ben Blog Hocam’ı oluşturduğumda ve yazmaya başladığımda Şubat ayındaydık.En son PageRrank güncellemesi ise 20 Ocak’ta yapılmıştı ve ben Blog Hocam’ı oluşturduktan sonra her hangi bir PageRank güncellemesi yapılmadığından PageRank değerim 0’dı.

Bugün abonesii olduğumdan bloglardan birinde okuduğum yazıda daha doğrusu o yazıya yapılan bir yorumda farkettim PageRank güncellemesi yapıldığını ve hemen blogumu kontrol ettim…

27Haziran 2011 tarihi itibariyle PaheRank değerim 4 olarak gözükyordu ve sadece 3-4 ayda bu değere ulaşmak bana gerçekçi gelmedi.Yerli yaancı birkaç farklı sitede PageRank değerimi sorgulattıktan sonra artık PageRank değerimin 4 olduğuna emin oldum.

PageRank hakkında detaylı bilgi için okuyun: PageRank Nedir?

Blog Hocam PageRank değeri

Sizin blogunuzun PageRank değeri kaç?

Sizde PrChecker sitesine giderek blogunuzun PageRank değerini kontrol edin ve sonuçları benimle paylaşın.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder