» » » Scratch Projem-10


ÇOKLU ŞEKİLLER
ALGORİTMASI
1-BAŞLA
2-Kalem kod bloğundan kalemi temizle,kaldır,kalem rengini ayarla,kalem boyunu ayarla
3-x ve y konumunu ayarla ve 90 derece yönüne döndür.
4-5 defa tekrarlanan bir dongü oluşturulur ve o döngü içine tekrar 3 defa tekrarlanan bir döngü oluşturulup o döngü içine 120 derece dönün ve 65 adım gidin kodları girilir,sonra kalem kaldırılıp x i 100 adım değiştirip tekrar kalemi bastırırız .5 defa tekrarlayın döngüsü girilip 72 derece dönün ve 65 adım gidin kod bloğu yazılır ve tekrar kalem kaldırılıp x 130 adım değiştirilir.Bir döngü daha oluşturulur 6 defa tekrarlanır ve 60 derece  dönün,65 adım gidin kod bloğu yazılır ve kalem  kaldırılır x 180 değiştirilir.Son bir döngü daha oluşturulur 360 defa tekrarlanır ve döngü içine de 1 derece dönün 1 adım gidin kod bloğu yazılır,kalem kaldırılır x -240, y -50 değiştirilir kalem bastırılır.
5-BİTİR

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder