» » Blog Hocam Yeni Temasına Geçti

Bir süredir sürekli yeni bir tema üzerinde çalıştığımı belirtiyordum, ve nihayet temayı bitirdim ve kullanmaya başladım.

 

Temayı sırıfrdan kodlamak yerine hazır bir şablon kullanmak ve kodlarıdeğiştirerek kendi temamı oluşturmak daha kolay olacağı için daha önce paylaştığım BloggerMint temasından yola çıkarak ilk Blogger temamı oluşturdum.

 

Blog Hocam’da konusu ve içeriği itibariyle görsellikten ziyade sadeliği ve kullanılabilirliği ön planda olan bir tema kullanmam gerekiyordu ve eski temaya göre çok daha sade, basit ve kullanışlı temaya geçiş yaptım.

 

Temayla birlikte 2 değişiklik daha yaptım.Farkettiğinizüzere Blog Hocam’ın logosu ve bannerı artık daha farklı.Yeni yatığım bannerı blogun headerında görebiliyorsunuz zaten.Yeni logom ise şu..

Blog Hocam Logo

Fikirleriniz Önemli

Temayı geliştirmeye halen devam ediyorum.Fikirlerinize ve tavsiyelerinize göre temada değişiklikler yapacağım elbette.Yeni temam hakkında fikir ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder