» » Google Plus Profil URL’nizi Kısaltabileceğiniz 3 Site

Google’ın yeni sosyal ağı olan Google Plus kısa zamanda 20 milyon kullanıcıya ulaşarak Facebook’un tahtını çok ciddi bir şekilde sallamaya başladı.

 

Ben de Google Plus’ı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve ilk izlenimlerim çok olumlu.Üstelik henüz geliştirme sürecinin devam ettiğini ve yakında eklenecek yeni özellikleri okudukça daha da hoşuma gideceğe benziyor.

 

Google Plus’taki profil URL’leri aynı Facebook’un eski hali gibi karmaşık ve akılda kalması imkansız uzun URL’ler şeklinde.Öğrneğin benim profil adresim şu şekilde:

 

 

Google Plus henüz Facebook gibi facebook.com/username şeklinde bir özellik sunmadı ancak bazıüçüncü parti uygulamalar sayesinde kısa, akıloda kalıcı ve paylaşması kolay profl URL’leri oluşturmak mümkün.İşte kısa Google Plus profil URL’leri oluşturabileceğiniz 3 site…

 

1. gplus.to

gplus.to

Yeni URL: gplus.to/serdarkara

2. plus.ly

plus.ly

Yeni URL: http://plus.ly/serdarkara

3. glpl.us

glpl.us

Yeni URL: glpl.us/serdarkara

Nasıl Kullanılır?

 

Bu sitelerin üçünün de kullanımı aynıdır.Sitelere girdiğinizde sizden iki adet bilgi istenir.Bunlardan ilki Google ID’nizdir.Google ID’nizin ne olduğunu öğrenmek için Google Plus hesabınıza girdikten sonra profil sayfanızı açın ve burada adres satırındaki numaralardan oluşan yeri kopyalayın.

 

Google Plus Profil ID

Sizden istenen ikinci bilgi ise username ya da nickname’dir.Örneğin gplus.to/serdarkara adresinde benim username’im serdarkara.

 

Google Plus’ta Beni Çevrelerinize Ekleyin

Google Plus hesabıma hergün giriyorum ve gerek kişisel gerekse blogumla ilgili psylaşımlar yapıyorum.Google Plus hesabı olanlar beni çevrelerine ekleyebilirler.

 

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder