» » » » Günün Blog Teması:AndroidMag Blogger Teması

Son yılların en popüler teknolojisi olan akıllı telefon çılgınlığının en bilinen ve en çok kullanılan Google tarafından yapılmış olan android işletim sistemi ile alakalı konularda yani biliyorsunuz ki paralı oyunların bedavalarının yayınlandığı,hileli apkların yayınlandığı blog siteleri var tabi bunun yanında daha masum olarak teknoloji bakımından android haberleri yapan bloglar, ve de bizim gibi saf olarak günün veya hafatanın android oyunu/uygulaması olarak gündelik tanıtımlar yapan bloglar var onlar için kesinlikle ideal bir tema. 
Tabi toplumun her kesimi android kullanmıyor ve android yanlısı değil eğer azcık bir kodlama bilginiz var ise bakmadım ama belki ios ve windows phone hatta java işletim sistemi için bu temayı uygun hale getirebilirsiniz diye düşünüyorum.

Tema Android ikonun ana rengi gibi yeşil hakimiyetinde menünün sağ üst tarafında android robotu remi mevcut.Gayet basit bir tasarıma sahip bir tema.
Not:Demosunda bir sıkıntı var paylaşamıyorum fakat indirme linkine tıkladığınızda gelen sayfada aşağı doğru gelerek 'dowload free' butonuna basarak temanın free sürümüne sahip olabilirsiniz.

İYİ KULLANIMLAR:

                                                      İNDİR

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder