» » Seyahat Bloggerlarının Misyonu

Hiç kıskandığınız veya yerinde olmak istediğiniz bir blogger oldu mu? Benim oldu. Hem de bir değil onlarca kişi. Kimler mi? Elbette seyahat bloggerları. Gerçekten de bir sırt çantası, bir laptop, bir pasaport ve cebimde biraz parayla özgürce gezen, gezerken gördüğünü yaşadığını blogunda paylaşan bir blog yazarı olmayı çok isterdim.

 

Seyahat Bloglarının İnsanlar Üzerinde Etkisi

Son zamanlarda Türkiye’de de seyahat bloglarının sayısında ve kalitesinde artış var. Gerek yurt içinde, gerek yurt dışında gezilecek yerler hakkında harika bilgiler veriliyor, deneyimler ve fotoğraflar paylaşılıyor. Bu bilgilerin bizzat o yeri gezen gezginler tarafından paylaşılması bir yere tatile gidip gitmeme kararını etkileyen en önemli faktörlerden biri bence.

Kendimden bir örnek vermek istiyorum. İşlerimizin yoğunluğu nedeniyle evlendikten sonra eşimle balayına gidememiştik. Bu yüzden bir fırsatını bulduğumda görmeyi çok istediği İtalya’ya götürmeye söz vermiştim. Geçtiğimiz yaz o fırsatı elde etmiş ve İtalya organizasyonu yapmaya başlamıştık. Nerelere gitmeli, nerede konaklamalı, nerede ne yemeli gibi konularda araştırma yapmak için ilk adresim seyahat blogları oldu elbette :) İtalya’yı gezen, gören kişilerin yzdıkları sayesinde hiç bir sıkıntı çekmeden harika 1 hafta geçirdik. Seyahat bloglarında yazılan samimi ve gerçekçi yazılar olmasaydı belkide gittiğimize oişman olacaktık öyle değil mi?

Seyahat Bloggerlarına Öneri

Yukarıda da bahsettiğim gibi bloglara ve blog yazarlarına olan ilgim arttığından beri bir tatil programı yapmadan önce mutlaka sehayat bloglarında ne yazmışlar diye okurum. Fakat buradan seyahat bloggerlarını bir sitemde bulunmak istiyorum. Hep yaz turizmi ve tarihi mekanlar gezilip, paylaşılıyor. Sağlık turizmi ile ilgili yazılara pek rastlayamıyoruz. 

kaplıca
Doktoru anneme kaplıcalara gitmesini, dizlerindeki rahatsızlık için kaplıcaların faydalı olacağını söyleyince her zaman olduğu gibi seyahat bloglarında termal oteller ile ilgili neler yazılmış diye araştırmak istedim. Fakat ne yazık ki kaplıcalar ve termal oteller ile ilgili fazla içerik göremedim.

Halbuki ben bir seyahat bloggerı olsaydım en azından İstanbul’a nispeten yakın Bursa termal oteller veya Afyon termal oteller arasında 1-2 tanesini ziyaret ederek bu farklı deneyimi de blogumda paylaşırdım. Kaplıca arayışında olanlara da fikir vermiş olurdum.

Ailemi hangi kaplıcaya gönerdiğimi merak eden varsa imkanlarını beğendiğim İkbal Termal Hotel’e gönderdiğimi dipnot olarak belirteyim :)

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder