» » Son Zamanlarda Blogda Yaptığım Değişiklikler-2

Artık blog temasını tamamen değiştirmek yerine ara sıra yapacağım ufak değişikliklerle görünümü ve kullanımı geliştirmeye karar verdim.Bu doğrultuda bazı küçük değişiklikler yapmıştım.Gelen tepkilere ve performansa göre değişikliklerin devam edeceğini söylemiştim ve ikinci bir düzenleme daha yaptım.

 

1. Manşet

 

Blog Hocam Manşet

 

Sanırım en göze çarpan değişiklik manşette oldu.Bu temaya ilk yaptığımda çok hevesliydim bu manşeti kullanmak için ancak blogu çok yavaşlatıyordu.Gittikçe soğudum bu slide manşetten ve sonunda değiştirdim.Jquery ile yapılmış eski slayt manşetin yerine kendi yaptığım ve sadece CSS ile HTML kullandığım bu sabit manşeti koydum.JavaScript ve Jquery kullanmadığım için daha hızlı olan bu mannşete her ay eski yazılardan birini koyacağım.Önceliğim tabiki misafir yazılarda olacak.

 

2. Logo

 

 

Blog Hocam Banner

 

Kullandığım eski logoyu sadece 15 dakikada gelişigüzel bir şekilde oluşturduğum için hiç beğenmiyordum.Blog Hocam’ın konsepti gereği öyle çok dikkat çekici, göz alıcı logolar yapamayacağımın farkındaydım ancak en azından temayla daha uygun bir logo yapabilirim diye düşünüyordum.Sonunda renkleri ve fontu temaya daha uygun bir logo hazırlayarak headera yerleştirdim.Umarım beğenmişsinizdir.

 

3. Sosyal Paylaşım Butonları

 

Sosyal Paylaşım Butonları

Daha önce kullandığım sosyal paylaşım butonlarında zaman zaman sorun yaşanıyordu.Bunun nedeni Facebook, Twitter ve Google’ın buton kodlarını güncellemeleri ancak benim bu güncellemeye ayak uyduramamış olmamdı.Sonunda bu butonların kodlarını yeniledim daha dikkat çekici olması için turuncu renkli bir çerçeve içerisine aldım.

 

Yorumlarınız benim için önemli

 

Tepkilerinize, teknolojideki gelişmelere, trendlere ve ruh halime göre değişikliklerin devam edeceğini söyleyebilirim.Umarım bu değişiklikleri beğenmisinizdir.Yorumlarınızla bana fikir verirseniz çok memnun olurum.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder