» » Son Zamalarda Blogda Yaptığım Değişiklikler-4

Blogda yaptığım 4. değişiklik serisi ile ilgili bir bilgilendirme yapmak istiyorum.Daha önce yapyığım 1. 2. ve 3. değişiklik serilerinde sizlerden olumlu tepkiler almıştım.Yaptığım değişiklikler genelde beğenilmişti.Bakalım bu son değişiklik serisini de beğenecekmisiniz?

 

1. Misafir Yazılarım

 

Misafir Yazılarım

 

Bildiğiniz gibi zaman buldukça diğer bloglara misafir olarak onlar için yazılar yazmayı seviyorum.Bu sayede hem yeni blogcularla tanışıyor hem de blogumun trafiğini arttırma fırsatı buluyorum.Emek harcayarak yazdığım bu yazıların okunması benim için çok önemli.Bu yüzden kenar çubuğunda bunları listeliyorum.Bu listenin daha çok dikkat çekmesi için CSS kullanarak biraz stil kattım.Umarım sizi rahatsız etmiyordur.

 

2. Google+ Ve Linkedin Paylaş Butonu

 

Sosyal Paylaşım Butonları

 

Google+’ın resmi paylaş butonunu nasıl ekleyeceğinizi bir yazıyla duyurmuştum ancak üşengeçlikten bir türlü kendi bloguma ekleyememiştim.Sonunda sosyal paylaşım butonlarının yer aldığı kutuya Google+ Paylaş butonunu ve ben kullanmasam da çok sayıda kullanıcısı olan Linkedin Paylaş butonunu da ekledim.Google+ ve Linkedin hesabı olanlar bu butonlar sayesinde Blog Hocam’daki yazıları sayfalarında takipçileriyle kolayca paylaşabilirler.

 

3. Takip Et Butonları

 

Takip Et Butonları

 

Takip et butonları eklemeyi uzun zamandır düşünüyordum ancak nereye ve ne şekilde ekleyeceğime bir türlü karar veremiyordum.Önce sayfayla birlikte hareket edecek şekilde

kullanmayı düşündüm ancak sonunda bu haline karar verdim.Kullandığım ikonları Google görsel aramadan buldum.CSS ile şeffaflık efekti verdim.Üzerine gelindiğine ise normal renklerine dönüyor.

 

Söz Sizde

 

Bu değişikliklerle ilgili görüşlerinizi merakla bekliyorum.Daha önce belirttiğim gibi tavsiye ve eleştirilerinizi dikkate alıyorum.Bundan sonraki değişiklikler görsellikten çok kullanılabilirliği arttırmaya yönelik olacağından yorumlarnız benim için çok önemli.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder