» » Blog Hocam 3 Yaşında!

22 Şubat 2011’tarihinde Blog Hocam’a Hoşgeldiniz! başlığıyla yayınladığım yazıyla başlamıştı BH’nin yayın hayatı. İçimdeki yazma isteğine karşı koyamayıp sırf kendimi tatmin etmek, bunu yaparken de insanlara yardımcı olabilmek amacıyla domain bile almadan oluşturduğum bu blogun 3 sene boyunca güncel kalacağını düşünmemiştim açıkçası.

Blog Hocam 3 yaşında

 

Sizi istatistiklerle ve rakamlarla meşgul etmek istemiyorum. Yan taraftaki widgetlar ve sayaçlar ne durumda olduğumuzu gayet iyi açıklıyor zaten. 3. yıl dönümü yazımda bugüne kadar başarılı bir şekilde yayında kalmamı sağlayan kişiler teşekkür etmek istedim.

Sadık Okuyucularıma…

Blog Hocam’ı her platormda takip eden, tüm yazılarımı okuyan, değerli yorumlar yazan, bana her şekilde destek olmaya çalışan az ama öz bir okuyucu kitlesi var. Bu kitle bazen artıyor, bazen azalıyor ama kaç kişi olursanız olun sizi seviyorum ve size minnettarım. Blog Hocam’ın 3 yıl boyunca güncel kalmasına sizin verdiğiniz motivasyon 1 numaralı etken.

Sessiz Takipçilerime…

Sessiz sedasız tüm yazılarımı takip eden, belkide bugüne adar hiç yorum yazmamış veya mesaj göndermemiş sessiz bir çoğunluk var. Kimliklerini saklama isteklerine veya benimle muhattap olmak istememelerine saygı duyuyorum elbette. Varlığınızın farkındayım ve sizi de bu şekilde seviyorum :)

Misafir Yazarlara…

Blog Hocam’ın ilk günlerinden itibaren Türkiye’de neredeyse hiç bilinmeyen “konuk yazarlık” ile ilgili makaleler paylaşarak sistemi yaygınlaştırmaya çalıştım. Açıkçası konuk yazarlığın bu kadar çok yaygınlaşacağını hiç tahmin etmemiştim.  3 yıl boyunca Blog Hocam’a yazı göndren, yazısı yayınlanan, yayınlanmayan tüm blog yazarlarına teşekkür ediyorum. Sayenizde cuma günleri okuyucular farklı tatlarda yazılar sunabiliyorum.  

Sponsorlarıma…

3 yıl boyunca sayısını hatırlayamayacağım kadar sponsorluk ve reklam teklifi geldi Blog Hocam’a. Bunların belki büyük bir kısmını geri çevirmek zorunda kaldım ama yine de ilgilendikleri için hepsine teşekkür ederim. Tüm sponsorlar ve reklamverenler sayesinde epey kazanç elde ettim. Onlarca okuyucuma ufak tefek hediyeler verdim.

Google’a…

Üye olduğum topluluklarda ve gelen mesajlarda Google ile ilgili o kadar şikayet okuyorum ki, bugüne kadar hiç sorun yaşamadığım için bir teşekkür de Google’a etmek istedim :) Yazılarım anında indeksleniyor, aramalardan gelen ziyaretçi sayısı her geçen gün artıyor, AdSense’e hiç başvuru yapmadan kendileri bana yayıncı olmamı teklif etti vs. Teşekkürler Google’!

Nice Senelere…

3 yıldır yazılarımı amatör bir ruhla, samimi bir şekilde yazmaya çalıştım fakat bloga yaklaşımım hep profesyonelce oldu.  Bundan sonra aynı tutum içerisinde olmaya devam edeceğim. Umarım 4. yılında da Blog Hocam’ı aynı güncellikte ve kalitede tutmayı başarablirim. (Her ne kadar imkansız gibi gözüksede… )

Sağlıcakla kalın, Blog Hocam’ı okumaya devam edin…


Not: Blog Hocam’ın 3 yılını doldurması şerefine aktif e-posta abonelerinden 10 kişinin blogunu 1 ay süreyle ücretsiz olarak yayınlayacağımı daha önce duyurmuştum. Söz verdiğim gibi çekilişi yaptım ve 10 kişiye durumu anlatan e-posta gönderdim. İçlerinde cevap vermeyenler olduğu için bugğne yetiştiremedim fakat yedeklerle iletişime geçip 10 kişiyi tamamlayınca linkler 1 ay süreyle BH’de dönmeye başlayacak.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder