» » Blog Hocam 1 Yaşında

Tam 1 yıl önce bugün, 22 Şubat 2011 tarihinde yazmışım ilk yazımı.Blog Hocam’ı oluşturduğumda amacım bildiklerimi yazarak insanlara yardımcı olmak, yazarken de keyif almaktı.Geçen 1 yıla baktığımda bunu büyük ölçüde başardığımı anıyorum.

 

Blog Hocam 1 Yaşında

 

Blog Hocam mceram aslında çok iyi başlamıştı.Yazmaya başlayalı henüz 1 hafta olmadan yeni üye olduğum Yazar Kafe’de günün sitesi seçilmem blogumun promosyonuna müthiş katkı sağlamış ve günde 10-15 olan ziyaretçi sayım 100’’lere ulaşmıştı.

 

Tam herşey yolunda gidiyor derken Blogger’a erişimin yasaklanması ile henüz yeni oluşturmaya başladığım okuyucu kitlemi tamamen kaybetmiştim.Yılmadım, yazmaya devam ettim.Arama motoru optimizasyonu çalışmalarına ağırlık vererek önce ziyaretçi kazanmaya sonra da kaliteli içeriğimle onları daimi okuyucuya çevirmeye çalıştım.Peki başarılı oldum mu?

 

Aylık ziyaretçi sayım 600’lerden 10.000’lere çıktı, RSS abone sayım bir elin parmaklarını geçmezken 360’lara çıktı. 0’dan sadece Blog Hocam için oluşturduğum Facebook sayfam 200’den fazla hayran sayısına, Twitter hesabım ise 90’dan fazla takipçi sayısına ulaşırken, Google Friend Connect aracılığıyla Blog Hocam 290’ın üzerinde izleyici sayısına ulaştı.Henüz yeni bir sosyal ağ olmasına rağmen Google+ sayfamı 20’den fazla kişi çevrelerine eklerken, kişisel Google+ hesabımı 130’dan fazla kişi çevrelerine ekledi.

 

Tüm bunların ötesinde; okuyuculardan aldığım olumlu tepkiler, gelen güzel yorumlar, hakkımda yazılan övgü dolu yazılar, saygı çerçevesinde kurulan arkadaşlıklar ve sohbetler….İşte bunların değerini ölçmeye hiç bir sayı yetmez.

 

Bu vesileyle tüm okuyucularıma bir kez  daha sonsuz teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder