» » Son Zamanlarda Blogda Yaptığım Değişiklikler

Son günlerde Blog Hocam’ın temasında ufak tefek değişiklikler yapıyorum.Amacım hem daha şık bir görünüme kavuşmak , hem de blogu daha kullanışlı bir hale getirmek.Yaptığım bazı değişikliklerden bahsedip, fikirlerinizi almak istiyorum.Amacıma ne kadar ulaşmışım görmek istiyorum.İşte son zamanlarda temada yaptığım değişiklikler…

 

1.Twitter Akışı

 

Twitter Akışı

 

Aslındabu temayı ilk tasarlamaya başladığımda manşetin üstünde ki bu turuncu şeride menü yerleştirmeyi düşünmüştüm.Sonra memüyü sayfanın en üstüne koymaya karar verince bu turuncu şerit boş kalmıştı.Ne koysam da oraya bir hareket katsam diye düşünürken, bir süredir takipçisi olduğum ve Blogger konusunda ki en başarılı bloglardan biri olan bloggermodifiye.com’un Twitter akışınıza hareket katın başlıklı yazısı ile karşılaştım ve bir kaç ufak değişiklikten sona turuncu şerite Twitter akışını yerleştirdim.

 

2. Yazı Başlıkları

 

Yazı Başlıkları

 

Yazı başlıkları önceden düz siyah renkteydi.Yaptığım küçük bir değişiklik ile yine siyah olan yazı başlıklarına gri gölge efekti verdim.Daha şık göründüğünü düşünüyorum.Bu değişikliğin ilham kaynağı ise en şık tasarlanmış Blogger alt yapısına sahip bloglardan biri olan kelimelerbenim.com sitesi.

 

3. “Devamını Oku” Bağlantısı

 

Devamını Oku Bağlantısı

 

Bildiğiniz gibi blogun ana sayfasında yazıların tamamını göstermek yerine devamını oku bağlantısı kullanarak, yazıların belli bir bölümünü gösteriyorum.Önceden yazıların sağ alt köşesinde kullandığım “Devamını Oku” bağlantısını gri bir kutu içerisinde ve yeşil renkte gösteriyordum.Temaya daha uygun olacağını düşündüğüm için o kutunun rengini turuncu, bağlantının rengini ise siyah yaptım.Artık eskisi kadar gözüme batmıyor :)

 

4. Yazar Yorumları

 

Yazar Yorumları

 

Yorum bölümünde kendi yaptığım yorumların daha belirgin olması için yazar yorumlarını bir çerçeve içinde göstermeye başladım.

 

Söz Sizde:

Bu değişikliklerle ilgili olumlu, olumsuz yorumlarınızı merak ediyorum.Paylaşırsanız sevinirim.Ayrıca başka ne gibi değişiklikler yapabileceğim konusunda bir fikriniz varsa yazabilirsiniz.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder