» » Kupon Sihirbazı’ndan Hediye Kazananlar Belli Oldu

Kupon Sihirbazı ile ortaklaşa yaptığımız etkinliğin kazananları belli oldu. Katılımın çok  olması için her yaş grubuna hitap edecek hediye seçenekleri koymamıza rağmen beklediğim ilginin olmadığını söylemeliyim. Ben firmaların tanıtımı karşılığında ücret almak yerine sizlere bu tür etkinliklerle hediye vermeyi istiyorum fakat katılımın düşük olması bundan sonraki tanıtımlar için beni düşündürmüyor değil.

 

Birazcık sitemden sonra sonuçlara geçeyim : ) Katılımcıların listesi Kupon Sihirbazı Yönetiminde olduğu  için çekilişi onlar yaptı ve sonuçları bana gönderdiler. Sortea2 aracı ile yapılan çekilişin ekran görüntüsü ve kazanan şöyle:

 

Kupon Sihibazı Çekiliş Sonucu

 

Kazanan arkadaşın ismi Beste Mina. Kendisini tebrik ediyorum. En kısa sürede iletişime geçilecek ve listedeki hediyelerden istediği bir hediye adresine gönderilecek.

 

Gelelim Kupon Sihirbazı’nın özel ödülüne. Bildiğiniz gibi Kupon Sihirbazı hakkında bir tanıtım yazısı yazarak o yazı üzerinden en çok trafik gönderen kişiye özel bir ödül verilecekti. O ödülü kazanan kişinin ismi Serdar Akkaya. İlgli yazısını buradan görebilirsiniz.

 

Kampanyaya katılan arkadaşlarla birlikte Kupon Sihirbazı yönetimine ve özellikle Eylül Çeviker’e göstermiş oldukları ilgi ve güvenden ötürü sonsuz teşekkür ediyorum.

 

Blog Hocam’da sürpriz hediyeler ve etkinlikler devam edecek. Takipte kalın!

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder